SUPERCREATIVE
er specialiseret i corporate film:
Jeg udvikler og producerer corporate kommunikation i form af film og videokoncepter til erhvervsvirksomheder, organisationer og offentlige institutioner.
Min største kunde er Novo Nordisk.
Tidligere sad jeg selv på kundesiden som kampagneleder og sous-chef i en marketingafdeling og havde samtidig ansvar for dele af det strategiske arbejde.
Endnu tidligere har jeg som udførende kreativ udviklet, instrueret, produceret og klippet hundredevis af tv-trailere, promos, showreels og lignende.
Jeg er ekspert i idéudvikling, underviser i kreative metoder og har været nomineret til og vundet et hav af priser både som strateg og kreativ.
Hvad får du ud af det?
Det betyder at jeg har stor ekspertise i de filmtyper, som store internationale virksomheder efterspørger og er opmærksom på corporates films særlige hensyn.
Jeg kender udfordringerne både som projektleder, som strateg, som marketing- eller kommunikationsansvarlig og som den kreative, der skal løse opgaven og kan derfor rådgive jer, så I opnår det mest optimale resultat samtidig med at jeg sikrer, at den kreative proces fører til originale og konceptuelle løsninger. Forhåbentlig betyder det også,
at jeg i højere grad forstår, hvad I har behov for.
Mit kreative niveau er skyhøjt - jeg fokuserer på originale idéer og stærke koncepter
– ofte udviklet i samarbejde med mine kunder.
Og så har du mulighed for at vælge mit koncept for virksomhedsfilm, der lægger vægt på at tale til modtagernes følelser. Jeg kalder det film, du kan mærke.
Film du kan mærke
Styrken ved film fremfor de fleste andre medier er evnen til at vække følelser. Vil du overbevise med logik, kan du lige så godt lave en powerpoint præsentation eller sende en mail. Du skal vælge film hvis du (også) vil tale til følelserne.
Jeg har udviklet en tilgang, hvor jeg med dokumentariske greb
bruger virkeligheden og “rigtige mennesker” til at fortælle autentiske historier
samtidig med at jeg bruger æstetiske greb, du typisk kender fra spillefilm.
Rigtige beretninger fra dem, som har oplevet dem eller har særlig viden om et emne, virker utroligt stærkt og giver nogle meget overbevisende og autentiske corporate fortællinger.
Film i broadcast-kvalitet
Jeg kan trække på et stort netværk af kreative fra primært tv-branchen, som leverer ultrahøj kvalitet med stor effektivitet. Det er folk, som har tusindvis af timers produktion under bæltet og som er vant til at levere meget på kort tid og med begrænsede ressourcer.
Sammen kan vi derfor levere ultraflotte og vedkommende film
med et moderat ressourceforbrug.
Kontakt mig, hvis du gerne vil vide mere:
Hvad er en corporate film?
Corporate film dækker som genre over et væld af forskellige filmtyper indenfor virksomhedskommunikation. Afsenderen kan være alt fra bestyrelsen over direktion
til specifikke afdelinger i en virksomhed.
Fælles for disse film er, at de er målrettede og i en eller anden form overbevisende eller informerende af natur. Det, der mest afgørende adskiller corporate film fra reklamefilm er målgruppen: Hvor klassiske reklamefilm retter sig mod forbrugerne, så retter langt de fleste corporate film sig mod professionelle modtagere – BtC-kunder, medarbejdere, aktionærer, pressen, myndigheder, samarbejdspartnere og andre interessenter.
Det åbner mulighed for en lang række filmtyper og undergenrer.
Her er en række eksempler på corporate filmtyper:
Præsentationsfilm til besøgende på virksomheden
Præsentationsfilm om offentlige institutioner
Strategipræsentationer
Lanceringsfilm
BtB marketingfilm
Explainerfilm
Brand Activation film
Video content til websites
Case film
Salgsfilm
Informationsfilm
Tutorials
Produktpræsentationer
Patientfilm
Filmcontent til møder og konferencer – herunder åbningsfilm
Kick-off film
Træningsvideoer
SoMe content
Testimonial film
Branded content
Interne kommunikationsfilm til intranet o.lign.
Brandingfilm