Hvordan får du din virksomhed til at vokse med brug af video marketing?
aug.
26.
11.20 AM11.20

Hvordan får du din virksomhed til at vokse med brug af video marketing?

Jeg deltager i en paneldebat om video marketing ved Nordeuropas største virtuelle Ecommerce konference, MXNEY WORLD - og du kan komme med!

Brian Strøh Tange har fornøjelsen af at moderere paneldebatten, mens Morten Bie Andersen, Casper Otte Larsen (Content Casper) og Jeppe Rahbek også vil bidrage som paneldebattører.

Vi vil blandt andet tale om hvor video marketing er i dag, hvor det er på vej hen og hvad hovedudfordringerne er ift. video. Du vil opleve Cases - Best Practices - Korte 3 bedste råd fra deltagerne

Jeg vil især have fokus på hvilke tre fejl, der forhindrer dig i succes med din videomarkedsføring, med hvordan du brander din virksomhed både på lavt og højt budget og på autencitet i din markedsføring.

Hvordan kommer du med?

Jeg råder over et antal fribilletter til en dags konferencedeltagelse - jeg uddeler dem efter “først til mølle”-princippet, hvis du tilmelder dig mit nyhedsbrev og sender mig en mail. Altså begge dele!

MXNEY WORLD er Nordeuropas største virtuelle e-commerce konference, som afholdes for +3.000 deltagere den 24.-26. august 2022. Her samles webshopejere, CMO'er, bureauer, investorer og resten af ecommerce-branchen for at dele viden, taktikker og strategier. Emnerne vil spænde imellem alt fra markedsføring til logistik og finansiering. Der vil både være keynote speakers og paneldebatter.

Se begivenhed →
Google Succes Online: Sådan idéudvikler du indhold til digital marketing
aug.
15.
10.00 AM10.00

Google Succes Online: Sådan idéudvikler du indhold til digital marketing

  • https://googlesuccesonline.dk/event/saadan-ideudvikler-du-indhold-til-digital-marketing (kort)
  • Google kalender ICS

Dette webinar udbydes gennem Google Succes Online:

Mange tror, at ideer kun kommer til en som i en tegnefilm, hvor en elpære tænder over dit hoved - pludseligt og uventet. Mange tror også, at ideer kun kommer til genier eller folk med særlige talenter for at være kreative.

Begge dele er forkert: Vi kan alle lære at blive mere kreative og vi kan lære at sætte vores ideudvikling i system, så vi ikke behøver vente på, at de tilfældigt dukker op. Det gør de ganske vist også, men hvis du går systematisk til udviklingsopgaven kommer der flere tilfældige ideer og de er mere brugbare i forhold til den opgave du skal løse. 

I dette livestream kommer jeg ind på, hvor vigtigt det er at definere sin opgave knivskarpt, før man ideudvikler. En ide skal ikke blot være god, men også brugbar i forhold den opgave, den skal løse - og det ved man først, når man har besluttet, hvad formålet er. 

"Skal vi sælge mere, skal vi brande os, skal vi skabe opmærksomhed, få tilmeldinger, likes, eller...?"

 Få i livestreamet gennemgået:

  • Hvordan du hælder brændstof på din kreative tank ved at bruge tid på at researche

  • Hvor vigtigt latenstid er - tid hvor din hjerne bearbejder input og underbevidstheden begynder at spille med

  • De grundlæggende principper for kreativitet

  • Simple teknikker, som hjælper med at skabe flest mulige gode ideer, der løser opgaven, selv hvis du arbejder under tidspres

Gå fra livestreamet med følelsen af, hvad der skal til for at være kreativ på kommando i din hverdag. 

Tilmeld dig HER

Se begivenhed →
nov.
16.
9.00 AM09.00

Workshop - Kreativ på Kommando

IMG_6725 kopi 2.jpg

"You can't wait for inspiration, you have to go after it with a club." (Forfatteren Jack London)

Skal du komme på nye idéer på ugentlig eller daglig basis – og arbejder du under pres fra deadlines? Eller har du en stor opgave, hvor du skal finde på innovative eller unikke løsninger?

Så deler du udfordring med mange andre: Du skal være kreativ på kommando.

Men kan man være det – eller er du nødt til at vente på, at den guddommelige inspiration melder sig med løsningen?

Ja, det kan man: Med en metodisk tilgang kan du sætte din idéudvikling i system og booste dit output. Du kan øge både kvalitet og kvantitet af dine idéer - uanset om du udvikler marketingidéer, produktidéer, kommunikationsløsninger, SoMe content, artikler, pressemeddelelser eller tv-programmer – og uanset om du arbejder på egen hånd, med en makker eller i en gruppe.

Du kan lære hvordan i SUPERCREATIVES workshop ”Kreativ på Kommando”.

I workshoppen lærer du adskillige velafprøvede teknikker, som du kan anvende i dit daglige arbejde – og du får tip og inspiration til at skabe nye gode kreative vaner. Teknikkerne er baseret på mange års praktisk erfaring med udviklingsprocesser og er baseret på klassisk idéudvikling krydret med indsigter fra de nyeste innovationsteknikker fra bl.a. Google.

PRIS:
Kr. 1400,- excl. moms per deltager.

TILMELDING:
Brug formularen nedenfor eller skriv til sca@supercreative.dk. Har du spørgsmål kan du desuden kontakte mig på telefon 22139202. Tilmelding er bindende – din plads er sikret når jeg har modtaget dit kursusgebyr. Workshoppen kræver aktiv deltagelse.

OM UNDERVISEREN:
Søren Christian Andersen er kreativ konsulent og ejer SUPERCREATIVE. Han har en baggrund som kampagneleder, souschef og promo producer hos TV 2, Zulu og DR og har stået i spidsen for kampagner som har vundet priser ved Promax, EBU-Connect, Creative Circle og Prix Radio – flere af kampagnerne er udviklet i workshops faciliteret af Søren. I dag driver han bureauet SUPERCREATIVE, som udover at skabe kampagner og løse kommunikationsopgaver i levende billeder afholder workshops for kunder som Novo Nordisk, TV 2 og PromaxBDA.

_MG_5544 kopi 3.jpg
Se begivenhed →