"You can't wait for inspiration, you have to go after it with a club." (Forfatteren Jack London)
Skal du komme på nye idéer på ugentlig eller daglig basis – og arbejder du under pres fra deadlines? Eller har du en stor opgave, hvor du skal finde på innovative eller unikke løsninger?
Så deler du udfordring med mange andre: Du skal være kreativ på kommando.
Men kan man være det – eller er du nødt til at vente på, at den guddommelige inspiration melder sig med løsningen?
Ja, det kan man: Med en metodisk tilgang kan du sætte din idéudvikling i system og booste dit output. Du kan øge både kvalitet og kvantitet af dine idéer - uanset om du udvikler marketingidéer, produktidéer, kommunikationsløsninger, SoMe content, artikler, pressemeddelelser eller tv-programmer – og uanset om du arbejder på egen hånd, med en makker eller i en gruppe.
Du kan lære hvordan i SUPERCREATIVES workshop ”Kreativ på Kommando”.
I workshoppen lærer du adskillige velafprøvede teknikker, som du kan anvende i dit daglige arbejde – og du får tip og inspiration til at skabe nye gode kreative vaner. Teknikkerne er baseret på mange års praktisk erfaring med udviklingsprocesser og er baseret på klassisk idéudvikling krydret med indsigter fra de nyeste innovationsteknikker fra bl.a. Google.
PRIS:
Kr. 1400,- excl. moms per deltager.
TILMELDING:
Brug formularen nedenfor eller skriv til sca@supercreative.dk. Har du spørgsmål kan du desuden kontakte mig på telefon 22139202. Tilmelding er bindende – din plads er sikret når jeg har modtaget dit kursusgebyr. Workshoppen kræver aktiv deltagelse.
OM UNDERVISEREN:
Søren Christian Andersen er kreativ konsulent og ejer SUPERCREATIVE. Han har en baggrund som kampagneleder, souschef og promo producer hos TV 2, Zulu og DR og har stået i spidsen for kampagner som har vundet priser ved Promax, EBU-Connect, Creative Circle og Prix Radio – flere af kampagnerne er udviklet i workshops faciliteret af Søren. I dag driver han bureauet SUPERCREATIVE, som udover at skabe kampagner og løse kommunikationsopgaver i levende billeder afholder workshops for kunder som Novo Nordisk, TV 2 og PromaxBDA.