supercreative-web-bg-6.png
 

Marketing

Jeg har 10 års erfaring med kampagneledelse og har stået i spidsen for kampagner, som har vundet priser ved PromaxBDA, EBUconnect, Creative Circle og Prix Radio samt været nomineret ved Cannes Lions.

 
 
 

Hvad er kampagneledelse

Jeg rådgiver jer om den optimale marketingplan, hjælper jer til at blive knivskarpe på udgangspunkt og målsætning, skriver et brief, der inspirerer til konceptuelle og originale kreative løsninger, tager dialogen og sparringen med det kreative team, så de både motiveres og rammer brief og styrer den kreative proces, så I får de kampagne elementer og den kreative kvalitet, I ønsker.

 
 

EFFEKTIVE KAMPAGNER ER BASERET PÅ RELEVANS

Virkningsfuldt marketingarbejde tager udgangspunkt i fakta og analyse. Fakta om jeres virksomhed, jeres markedssituation, jeres produkter og jeres kunder.

En analyse af disse fakta gør os klogere på hvad jeres unikke fordele er og hvad kunderne lægger vægt på når de køber jeres produkter. Konklusionerne danner basis for strategivalg og gør det muligt at skrive det brief, som bliver udgangspunktet for det kreative arbejde. Ikke mindst gør konklusionerne det muligt at gøre kampagnen relevant for modtagerne.

HVORFOR ER RELEVANS AFGØRENDE?

Dine kunder modtager dagligt hundredvis af salgsbudskaber og information gennem et utal af kanaler – hvordan sorterer de i det, som bogstaveligt talt er en informationsstorm?  

Nøgleordet er relevans
Budskaber, som opleves som relevante, trænger i højere grad gennem vore filtre: Vi kender det alle – vi ænser sjældent reklamer for fx mobilabonnementer, selvom vi møder dem dagligt. Lige indtil det øjeblik vi beslutter at skifte teleudbyder eller ønsker en ny telefon. Så lægger vi mærke til reklamerne – for nu er de relevante for os.

Relevans er forudsætningen for at målgruppen
opdager dit budskab

Vi samarbejder med bl.a. TipTorn Analyse & Medierådgivning om indhentning og analyse af fakta. TipTorn rådgiver desuden om den optimale medieplan og hjælper med medieindkøb.

 

MERE INFO?

Kontakt os for mere information om vore marketingydelser:
sca@supercreative.dk / +45 2213 9202

 
supercreative-web-bg-6.png

Case study

Målgruppeaktivering via off-air element,
lanceringskampagne for tv-kanalen TV 2 Fri